Nowa strona internetowa Barlinka

Ruszyła nowa odsłona strony internetowej marki Barlinek. Pod adresem barlinek.com.pl dostępna będzie m.in. zaawansowana wyszukiwarka produktów, pełnoekranowa galeria inspiracji oraz aranżator wnętrz. Premiera strony to również okazja to zaprezentowania nowych linii produktowych oraz nowego nazewnictwa deski barlineckiej. Są to kolejne etapy zmian wizerunkowych, które realizuje marka.

Nowa strona internetowa posiada nowoczesny layout oraz szereg nowych, pomocnych funkcji, takich jak m.in. kalkulator produktowy, zaawansowana wyszukiwarka produktów, porady architekta, czy galeria inspiracji z funkcją trybu pełnoekranowego. Dodatkowo internauci mogą skorzystać z aranżatora wnętrz, ułatwiającego dobór podłogi do konkretnego stylu i kolorystyki wnętrza.

„Zakup podłogi to decyzja na lata, a w naszym portfolio znajdują się deski w naprawdę dużej ilości wzorów. Często trudno sobie wyobrazić jak dana podłoga będzie wyglądała we wnętrzu, która najlepiej podkreśli jego styl itd.” – mówi Piotr Twardowski, Marketing Specialist Barlinek S.A., odpowiadający za wdrożenie nowej strony marki. – „Dlatego zależało nam, aby dostarczyć naszym klientom narzędzia, które ułatwią i uprzyjemnią wybór oraz zagwarantują satysfakcję z dokonanego zakupu”.

Strona internetowa jest kolejnym etapem zmian wizerunkowych i organizacyjnych, które realizuje Barlinek. Zapoczątkowało je wprowadzenie nowego, odświeżonego logo, a obecnie realizowany jest proces wdrażania nowych linii produktowych oraz nowego nazewnictwa deski barlineckiej. Podłogi podzielone zostały na 3 linie: PURE, DECOR, LIFE, z których każda dedykowana jest konkretnej grupie docelowej. Równolegle, dotychczasowe techniczne nazwy poszczególnych desek, zastąpione zostały bardziej life-stylowymi i oddziałującymi na wyobraźnię klientów. Część z nich odnosi się bezpośrednio do Cudów Natury – najpiękniejszych zakątków naszej planety, podkreślając w ten sposób związek marki Barlinek ze środowiskiem naturalnym.

Ofertę uzupełnia Deska YOUNG – linia specjalistycznych podłóg dla dzieci oraz nagrodzona przez architektów tytułem Dobry Design 2012 kolekcja Smaki Życia. Oprócz tego w ofercie marki znajdują się również podłogi z deski litej, profesjonalne podłogi sportowe oraz szeroka gama akcesoriów około podłogowych.

”Barlinek jest liderem rynkowym, firmą z tradycjami i wieloletnim doświadczeniem. Nasze podłogi są ekologiczne i całkowicie naturalne – wykonane w 100% z drewna. Teraz, dzięki realizowanemu procesowi zmian, połączymy te wartości z bardziej nowoczesnym wizerunkiem – odpowiadającym designerskiemu charakterowi naszych kolekcji”. – mówi Dorota Karbowska, Marketing Manager Barlinek S.A.